poniedziałek, 16 maja 2016

Nowy start, nowe nadzieje na lepsze jutro

Cześć, dzisiaj dokładnie 16 maja 2016 , zaczynam nową przygodę o lepsze ciało, mam nadzieję, że motywacja nie odpuści mnie po kilku miesiącach i w końcu będę mogła pochwalić się swoją wymarzoną sylwetką. Nie zakładam takiego czegoś, że chce mieć idealną sylwetkę na lato , czy robić formę tylko dlatego bo się zbliżają wakacje, ponieważ na takie rzeczy jest już za późno i wiadomo, że nie osiągnę tego co bym chciała w 2 miesiące, a to może później mnie tylko zdemotywować. Więc formę robię w nie określonym przeze mnie czasie mam nadzieję, że zakocham się w sporcie i zdrowym odżywianiu tak jak kiedyś i nie będę mogła żyć bez tego . Doprowadziłam się do takiego stopnia, że sama sobie zadaje pytanie dziewczyno gdzie Ty miałaś oczy, jak mogłaś się tak zapuścić, i wiecie co? Nie znam na to odpowiedzi.
Tak więc nie ma na co czekać, tylko trzeba wziąć się konkretnie w garść i pokazać sobie bo to najważniejsze, że można osiągnąć wiele tylko trzeba tego chcieć !
Mam, nadzieję że codzienne wpisy o tym co danego dnia zjadłam i co ćwiczyłam tutaj dadzą mi większego kopa i motywację, bo ktoś to będzie czytał i nie będę sama ( mam nadzieje) w walce :)
Napiszę wam moją wagę i zdjęcia aktualnej sylwetki.




Waga : 90 Kg :(








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz