poniedziałek, 23 maja 2016

Mój pomysł na dietetyczny obiad

Cześć, dzisiaj dodam post o mojej propozycji na pyszny, a za razem dietetyczny obiad. 



Składniki :
- 8 pieczarek 
- 1 średni pomidor
- pół papryki czerwonej
- 100 g piersi z kurczaka 
- 1 kostka warzywna 
- Kasza jaglana
- Ulubione przyprawy : ja dodałam do warzyw carry, pieprz, ostrą paprykę , czosnek . A do mięsa dietetyczną przyprawę do kurczaka. 



Przygotowanie: 
1)Wszystkie warzywa myjemy. Kroimy w kostkę i wrzucamy na patelnie bez dodatku żadnego tłuszczu i przyprawiamy je przyprawami.

2) Kostkę warzywną rozpuszczamy w jednej szklance wrzącej wody i dolewamy do warzyw i wstawiamy na mały ogień aby warzywa się dusiły.  W między czasie wstawiamy kaszę jaglaną do ugotowania. ( Gotujemy tak jak pisze na opakowaniu)
3) Kroimy mięso w kostkę i przyprawiamy, ja użyłam dietetycznej przyprawy do kurczaka od KFD.
5) Po jakiś 5 minutach, duszenia się warzyw dodajemy do nich mięso. 

6) Czekamy, aż warzywa i mięso będą miękkie i woda wyparuje( ale nie do końca aby było trochę sosu)
Po ugotowaniu możemy się zajadać :) Smacznego !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz