poniedziałek, 30 maja 2016

Drugi tydzień za mną

Dzisiaj mija 2 tydzień mojej diety i ćwiczeń . 
Wiem, że 2 tygodnie to jest mało ale i tak jestem z siebie bardzo zadowolona, ponieważ ani raz nie opuściłam treningu codziennie rano robię 30 minutowe cardio i wieczorem trening siłowy i również 30 min cardio. Ćwiczę 6 dni w tygodniu w niedzielę robię sobie regenerację mięśni i odpuszczam trening. Dzisiaj wiadomo jak to w poniedziałek gdy wstałam nie chciało mi się robić cardio miałam już odpuścić, ale jak pomyślałam sobie o tym, że to może przeważyć nad wszystkim to od razu wskoczyłam na rowerek i byłam z siebie 100 razy bardziej dumna, ponieważ wykonałam je mimo wszystko. Aby tych tygodni było jeszcze 10000000000... hehe :) 
Kiedyś będę dumna z siebie i z tego co wykonałam :) 
Po miesiącu dodam zdjęcia pierwszych efektów:) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz