sobota, 22 sierpnia 2015

Dietetycznie- samo zdrowie

Następna moja propozycja, na obiad. Dietetycznie ale bardzo pysznie :) Znowu mamy połączenie cukinii z papryką :D


Składniki:
- 1 filet z kurczaka 
-pół szklanki  kaszy jaglanej
- 100 g cukinii
- 1 papryka 
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- czosnek granulowany lub drobniutko posiekane ząbki czosnku 
- przyprawy ja użyłam ostrej papryki, czosnku, soli trochę i pieprzu :)

Przygotowanie:
Kaszę gotujemy w dwóch szklankach wody , z cukinii wycinamy ziarnka , i kroimy razem z papryką na w kostki , kurczaka również kroimy. Mieszamy na talerzyku wszystkie przyprawy i optaczamy w tym kawałki kurczaka. Warzywa razem z kurczakiem gotujemy na parzę aż do miękkości warzyw.
Do szklanki dodajemy jogurt naturalny i czosnek. 
Gdy już wszytko jest ugotowane wykładamy na talerz najpierw kaszę następnie warzywa z kurczakiem i to polewamy sosem :)
Smacznego :)



5 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie, muszę sama wypróbować :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kurczaka na wiele sposobów :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu trafiłam w odpowiednie miejsce dla mnie! Super, zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    aga-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi smaka zrobiłaś! *.*
    Z pewnośćią wypróbuje przepis ♥

    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oo już chcę to spróbować!

    OdpowiedzUsuń