sobota, 10 września 2016

cześć

Dawno tu nie pisałam ale niestety w ostatnich miesiącach poświęcałam się tylko pracy , tak to już jest gdy od razu po szkole zaczyna się pracę ;)
Co do diety była trzymana raz lepiej raz gorzej najważniejsze, że nie dałam kilogramom po wrócić -8 kg jak na razie utrzymane więc się mega z tego cieszę.
I co najważniejsze postanowiłam wrócić na siłownie i powiem wam, że był to najlepszy wybór jakiego kiedykolwiek dokonałam. Wiem, że powinnam wyglądać już o niebo lepiej ale niestety jak zaczęłam pracę przestałam ćwiczyć systematycznie dieta nie była też zawsze trzymana dlatego dopiero jest -8 kg a nie więcej. Jutro postaram się może dodać zdjęcia teraźniejsze sylwetki to ocenicie czy wg coś się zmieniło w niej :) No i dodam też zdjęcie sylwetki jak minie miesiąc na siłce, na razie mam mega motywację więc mam nadzieje że nie zakończy się ona wraz z zakończeniem się karnetu hehe :)
Nie wiem nawet czy ktoś tu jeszcze zagląda, czy może będę pisała sama do siebie ale trzymajcie kciuki ja za waz również będę trzymała :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz